برگزاری لایو با نرم افزار vMix:


نرم افزار vMix یکی از نرم افزار های قوی برای استریم محسوب می شود و محبوبیت فراوانی در بین کاربران دارد. شما یک لایو فوق العاده حرفه ای را می توانید با این نرم افزار ارائه نمایید.

در timeline این نرم افزار می توانید موارد مختلفی را بچینید و در هر بخش منابعی مختلفی مانند دوربین، ویدئوی از پیش ضبط شده، پاورپونت، اشتراک صفحه نمایش، زیر نویس و ... را اضافه نمایید.

نرم افزاری vMix این قابلیت را دارد که همزمان استریم شما را به سه مقصد و سرور ارسال نماید تا بتوانید لایو را در سه پلتفرم نمایش دهید، البته برای این کار شما به یک سیستم قوی از نظر منابع سخت افزاری و پهنای باند بالای اینترنت و سرعت آپلود خوب نیاز دارید.

این نرم افزار عالی و حرفه ای را می توانید از وب سایت soft98.ir دانلود نمایید.
دقت کنید برای برگزار لایو با این نرم افزار سیستم متوسط رو به بالایی نیاز دارید تا از نظر قدرت CPU و RAM  و کارت گرافیک مناسب باشد، چون این نرم افزار امکان رکورد لایو را هم همزمان با ارسال دارد و در صورت فعالسازی ارسال استریمو رکورد از منابع بالایی مخصوصا CPU استفاده می کند.
در استفاده از این نرم افزار باید دقت کنید که درصد مصرف CPU شما از 50 یا 60 درصد بالاتر نرود در صورت بالاتر رفتن امکان پس و پیش شدن صدا و تصویر (عدم sync) بوجود می آید و در صورت مصرف بیش از 90 تا 100 درصد قدرت CPU، ارسال لایو شما با اختلال مواجه می شود.

از مزایای این نرم افزار می توان به پخش مستقیم Powrpoint پاورپوینت اشاره کرد که بدون نیاز به اشتراک صفحه نرم افزار پاورپوینت، فایل شما را اجرا خواهد کرد.
امکانات گسترده ای مانند انواع زیرنویس، انواع افکت ها، امکانات تصویر در تصویر، محیط ها و استودیوهای مجازی، ابزار پوشش مسابقات ورزشی و ... تفاوت این نرم افزار با سایر نرم افزارها را رقم میزند.

در این قسمت از آموزش vMix در ویدیوی کوتاه زیر با نرم افزار ویمیکس آشنا خواهید شد و در ویدیوهای بعدی بصورت کامل و حرفه ای می توانید لایو بسیار حرفه ای و متفاوتی در وب سایت را اپلیکیشن خود برگزار نمایید.
 

 

ویدیوی آموزش vMix:

 

بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه